mas

Assholiasto blogspot: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!
0

Τέλος Της ΕΡΤ

Ας πω και εγώ την γνώμη μου για αυτό το θέμα.Εγώ πάντα ήμουν κατά αυτών που διοικούσαν  την ΕΡΤ για αρκετούς λόγους όπως παχυλοί μισθοί αλλά και οτι υπήρχαν διαφημίσεις σε Κρατικό κανάλι.
Αλλά και πάλι η ΕΡΤ είναι και θα είναι το μοναδικό κρατικό κανάλι των Ελλήνων.
Θα απολυθεί κόσμος απο εκεί και η αγαπητή κυβέρνηση δεν ασχολήθηκε καν για το τι θα απογίνουν αυτά τα άτομα.Θα απολυθούν και ο κρατικός εκπρόσωπος προσπαθεί να υπερασπιστεί τον δημοκράτη Σαμαρά.
Παρόλο που θα κατέβει κόσμος να διαδηλώσει,ή ακόμα ήδη έχει κατέβει απορώ κατεβαίνει ο Ελληνικός λαός γιατί κλίνει ένα κανάλι και δεν κατεβήκαμε να δείξουμε την αγανάκτησή μας ούτε για το τρίτο μνημόνιο.
Για μένα κρίμα που κλείνει η ΕΡΤ αλλά είναι περίεργο να κατεβαίνουμε  για έναν τέτοιο λόγο.
Σε λίγο καιρό είμαι σίγουρος οτι η Τριανδρία θα καταργήσει και άλλα πράγματα χωρίς να τους απασχολεί αν λειτουργούν κάτω απο δημοκρατικές πράξεις.
Κρίμα και πάλι Κρίμα που υπάρχουν και θα υπάρχουν Έλληνες του καναπέ και Έλληνες του ΠΑΣΟΚ,ΝΔ



Share

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου