mas

Assholiasto blogspot: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!
0

Φραστικό επεισόδιο στους διαδρόμους της Βουλής

Άγριος καυγάς εκτυλίχθηκε έξω από την αίθουσα της Προανακριτικής με τον βουλευτή της ΝΔ Άδωνη Γεωργιάδη και του δημοσιογράφου Κώστα Βαξεβάνη, κατά τη διάρκεια ολιγόλεπτης διακοπής της συνεδρίασης. Η κόντρα, άλλωστε, μεταξύ των δύο ανδρών έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες στο twitter.
Κατα πάσα πιθανότητα ο λόγος που ξέσπασε ο καυγά ήταν το γνωστό σε όλους μας "μπουμπουκος"
Μεταξύ άλλων αυτά είπαν οι 2ο τους :"Γεωργιάδης: Ωραίο επίπεδο. Εγώ δεν σε έχω πει ποτέ μπουμπούκο.

Βαξεβάνης: Ναι, γιατί εγώ δεν είμαι μπουμπούκος. Αυτοχαρακτηρισμός είναι.

Γεωργιάδης: Δεν είναι και το ξέρεις. Δεν το μάθατε εκεί στη Λέσβο και στην ΚΝΕ που ήσουν; Κι εγώ ξέρω ποια ήταν τα παρατσούκλια που σε φώναζαν οι γκόμενες που είχες κατά καιρούς. Αλλά δεν τα λέω. Θέλεις να τα πω;

Βαξεβάνης: Πες τα αν τα ξέρεις. Η γυναίκα σου είναι στη λίστα.

Γεωργιάδης: Εξακολουθείς να λες ψέματα. Η γυναίκα μου σου έχει κάνει αγωγή. Αυτά θα τα πεις στο δικαστήριο. Η μετάφραση ήρθε και λέει ότι δεν είναι στη λίστα. Ως σχετιζόμενο πρόσωπο την αναφέρουν οι τράπεζες.

Βαξεβάνης: Κάνε μου τη χάρη τώρα.

Γεωργιάδης: Και το μπουμπούκος μην το ξαναπείς. Θα σου κάνω και γι’ αυτό αγωγή εκτός από όλα τα άλλα.

Βαξεβάνης: Εντάξει παιδιά δεν είναι μπουμπούκος.

Γεωργιάδης: Εσύ μπουμπούκος μπορεί να μην είσαι αλλά ψεύτης είσαι.

Βαξεβάνης: Μόνο για τηλεπωλητής είσαι. Το είδες το tweet που σου έκανα χθες; Είχε εκατό retweet.

Γεωργιάδης: Έχεις 100 ψεύτικα προφίλ. Γι’ αυτό.

Βαξεβάνης: Μόνο για τηλεπωλητής κάνεις: «Δέκα κιλά βιβλία πέντε ευρώ». Ντρέπομαι που σε έχουν εκλέξει στο ελληνικό κοινοβούλιο. Άντε κάνε μου τη χάρη τώρα.

Γεωργιάδης: Έχω κρατήσει όλα τα tweet που έχεις ότι έκανες μήνυση και αγωγή στον Ταγματάρχη που είπε ότι πήρες δύο εκατομμύρια ευρώ από την ΕΡΤ. Πα… έκανες.



Share

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου