mas

Assholiasto blogspot: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!
0

Βασιλοπιτα η Χυλοπιτα?


Οι περισσότεροι αυτές τις μέρες ενδιαφέρονται να φανέ βασιλόπιτα και κάποιοι άλλοι ατυχώς τρώνε χυλόπιτα
Στην συνεχεία τις ανάρτησης μερικοί τρόποι για να ρίχνεις «ευγενικά» μια χυλόπιτα (από τον άνδρα σε μια γυναίκα και αντίστροφα)

ΑΝΔΡΑΣ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ


1.       «Η αλήθεια είναι ότι είσαι πολύ όμορφη αλλά δεν μπορώ να είμαι μαζί σου…!!! (εεεεεε άσε μας κουκλίτσα μου)
2.       «Είμαι ήδη σε σχέση»(κυρίως με την παλάμη μου…αλλα εντάξει)
3.       «Είσαι μικρότερη ρε γαμωτο»(είσαι άσχημη)
4.       «Θα ήθελα πολύ να είμαστε μαζί αλλά δεν μπορώ να μπω σε αυτήν την διαδικασία(είσαι άσχημη)
5.       «Δεν μπορώ να είμαι μαζί σου γιατί δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε (είσαι άσχημη)
*για να παραμείνει η διαδικασία σε ευγενικό επίπεδο πρέπει να είσαι κατά μια έννοια τρυφερός και γελαστός ώστε να της φάνει πιο ήρεμη η συζήτηση και να το δεχτεί πιο καλά χωρίς να σε χαρακτηρίσει Μαλακα…!!!

ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΕ ΑΝΔΡΑ


1.       «Μωρέ , είσαι πολύ κάλος αλλά δεν νομίζω πως τραβάει..(δεν είσαι του τύπου μου)
2.       «Ψάχνω να βρω κάτι άλλο»(συνήθως μεγάλο ηλικιακά που θεωρητικά είναι πιο ώριμος γιατί εσύ κάνεις ότι μαλακιά σου έρχεται στο μυαλό)
3.       «Δεν είμαι έτοιμη να κάνω σχέση»(γουστάρω ακόμα τον προηγούμενο μαλακα που με παράτησε αλλά δεν μου κάθετε έτσι δεν κάθομαι κι εγώ σε εσένα)
4.       «Δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σου(επειδή είσαι ανώριμος και διάβασε το 2)
5.       «Είσαι καλό παιδί αλλά σε βλέπω σαν φίλο (διάβασε το 2) 
*να θυμάσαι κι εσύ μικρή κυρία που το ειδές ντίβα να συμπεριφέρεσαι όμορφα όχι για να μην σε πουν μαλάκο αλλά για να μην παραπονιέσαι όταν σου συμπεριφέρονται αντίστοιχα




Share

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου