mas

Assholiasto blogspot: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!
0

Μαύρη καρακαξα

Σήμερα λοιπόν καθώς περπατούσα στο δρόμο έξω από την εκκλησία των Αγίων Πάντων στην Καλλιθέα, πάνω στο πεζοδρόμιο ακριβώς στις ειδικές πλάκες για να περπατάνε οι τυφλοί είχε παρκάρει ο παπάς της εκκλησίας την αμαξάρα του.
Δώσε το καλό παράδειγμα βρε καρακαξα που η εκκλησία είναι το σπίτι του λαού και το πεζόδρομιο του δημότη.. Δηλαδή με λίγα λόγια επειδή εσύ έχεις μούσι πηγές σε μια θεολόγικη και φοράς μαύρες κελεμπίες σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις ότι θέλεις? Εγώ δηλαδή γιατί να μην βάλω την μηχανή μου έστω στο πεζόδρομιο και πρέπει να την έχω κάτω και εσύ βάζεις την λιμουζίνα? Εγώ δεν είμαι παιδί του Θεού? Άμα πω κάνα κύριε ελέησον όπως τα λες εσύ μασημένα στις λειτουργίες και παίρνεις τα φακελάκια στους γάμους και τα βάπτισια χωρίς να ντρέπεσαι τουλάχιστον να φοβάσαι μην σε τιμωρησει ο Θεός που χρησιμοποιεις το όνομα του θα μπορώ να παρκάρω όπου θέλω?
Άντε στα τσακιδια μαύρη καρακαξα του ελέους έχουμε χορτάσει με τις χοντροκοιλαρες σας και τις αμαξάρες σας λειτουργία κάνει οποίος θέλει και σίγουρα θα την κάνει καλύτερα από εσάς.. Θέλετε και μισθό ουστ




Share

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου