mas

Assholiasto blogspot: Μας επισκέπτεστε για πρώτη φορά? Τότε θα πρέπει να μας διαβάσετε από την πρώτη ανάρτηση! Ξεκινήστε τώρα!
0

Και κάπου εδώ...Γελάς


Η Μιμή Ντενίση βρίσκει κοινά στοιχεία με τις ηρωίδες της
«Έχω τη μαχητικότητα της Λασκαρίνας και της Θεοδώρας, αλλά δεν μπορώ να συγκριθώ μαζί τους γιατί δεν χρειάστηκε να κάνω καμία επανάσταση. Δεν θα μπορούσα με τίποτα να είμαι η Άννα Καρένινα γιατί δεν πρόκειται να άφηνα το παιδί μου, ούτε θα πήγαινα να αυτοκτονήσω επειδή θα φοβόμουνα την κοινωνική κατακραυγή. Η ζωή είναι μια περιπέτεια που μπορεί να περιέχει και πόνο και θλίψη, αλλά εγώ ακόμα και όταν ήρθαν δύσκολες στιγμές, είπα: "Τράβα μπορείς!".

Εκεί που θεωρώ ότι μοιάζουμε αρκετά με την Πηνελόπη Δέλτα είναι στο γεγονός ότι και εκείνη παρότι μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον με έντονη κοινωνική ζωή, ο αληθινός της εαυτός έβγαινε όταν έγραφε. Η πραγματική Μιμή είναι όταν κάθομαι στο γραφείο μου και γράφω ή όταν είμαι πάνω στην σκηνή και παίζω» τόνισε στο ΟΚ.
Αν και το AsshoLiastO δεν χαλά άσκοπα τις πληροφορίες που μαθαίνει καθημερινά, αυτό το απόσπασμα(κρίμα δεν είναι το εκτελεστικό) από τις δηλώσεις της κα.Ντενίση είναι πραγματικά αξιοπρόσεκτες...!!!



Share

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου